Details
1.1 Alle bestellingen dienen via de webshop worden gedaan. 

1.2 De klant ontvangt na bestelling een orderbevestiging per mail. Wanneer deze niet klopt dient de klant contact op te nemen met Zoet hoorn, binnen 24 uur.
1.3 Verzoek tot wijzigen van details in bestelling, maar wijziging is afhankelijk van beschikbaarheid en mogelijkheden van Zoet Hoorn kan extra kosten met zich meebrengen.

Bestelling en betaling
2.1 Bestellingen worden geplaatst via de website van zoet hoorn en betaald via IDEAL of contant minimaal 48 uur voor levering.

2.2 De betaling dient plaats voor levering van product, tenzij anders schriftelijk overeengekomen.
2.3 Bij annulering door de klant tot 3 weken voor levering, na schriftelijke bevestiging, wordt er 25% in rekening gebracht van het overeengekomen totaalbedrag. Bij annulering in de week van bestelling wordt er 100% in rekening gebracht. Mits er anders overeen is gekomen tussen de klant en Zoet Hoorn.

Levering
3.1 Zoet Hoorn doet er alles aan een product van hoge kwaliteit te leveren, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor onvoorziene omstandigheden, zoals transportproblemen, ongelukken, arbeids onenigheden of –stakingen, extreem weer en andere oorzaken buiten de invloed van Zoet Hoorn.
3.2 Een vertraging van levering zal geen grond zijn voor korting of terugbetaling zijn.
3.3 Zoet Hoorn is niet verantwoordelijk voor schade aan het geleverde product veroorzaakt door een gast, cateraar of personen anders dan het team van Zoet Hoorn. Hier valt ook de externe bezorgservice onder.
3.4 De klant is verantwoordelijk om zorg te dragen voor een veilige plaats waar geleverde producten bewaard kunnen worden.

3.5 Prodcuten kunnen uitsluitend worden afgehaald bij Zoet hoorn. Jelle Zijlstraweg 102. Tijdens het bestel proces kiest de klant zelf een afhaaldatum en tijd. Deze is bindend en hierop word je verwacht je bestelling af te halen.

Producten
4.1 De klant wordt op de hoogte gebracht van niet-eetbare decoraties en is na ontvangen van product verantwoordelijk om alle niet eetbare decoraties van de cake te verwijderen, voordat het product wordt aangesneden en/of genuttigd.
4.2 Zoet Hoorn adviseert de klant over de beste zorg voor de producten, gebaseerd op bepaalde weersomstandigheden. Indien de klant ervoor kiest dit advies niet te volgen, kan Zoet Hoorn niet verantwoordelijk worden gehouden voor de eventuele gevolgen. 

4.3 Producten van Zoet Hoorn kunnen (sporen van) zuivel, kleurstoffen, noten, granen, cacao en/of andere allergenen bevatten. Zoet Hoorn is niet verantwoordelijk voor mogelijke allergische reacties

Rechten product
5.1 Zoet Hoorn behoudt het recht foto’s van het product te gebruiken voor promotionele doeleinden zonder vergoeding.

Overige
6.1 Zoet Hoorn behoudt het recht last minute beslissingen te nemen over het ontwerp met als doel de kwaliteitsstandaard te waarborgen. De klant zal hier indien mogelijk van op de hoogte worden gebracht, maar zal niet altijd invloed uit kunnen oefenen op de gemaakte beslissing door Zoet Hoorn. Zoet Hoorn doet haar best om kleuren zoveel mogelijk naar wens te maken, maar mag hierin afwijken.
6.2 Zoet Hoorn adviseert de cake in slices te snijden.

Tips van Zoet Hoorn:
* Het is belangrijk dat de producten na ontvangst in de koelkast worden bewaard. 
* De producten dienen niet te worden neergezet in de volle zon.
* De cake is het makkelijkst aan te snijden met een glad scherp mes. Dit doe je van boven naar beneden.
* Het mes kan worden verwarmd in warm water (en dient te worden gedroogd), waardoor het makkelijk door de cake beweegt en er geen grote druk wordt uitgeoefend op de taart.

Klacht
7.1 Indien er een klacht is over het geleverde product dient dit binnen 3 werkdagen bekend te zijn bij Zoet Hoorn, graag met duidelijke fotos. Zoet Hoorn bekijkt per klacht hoe deze wordt opgelost.